تمام راه های روستایی شیروان بازگشایی شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: تمام راه های روستایی شیروان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در پی بارش برف و کولاک شدید از جمعه شب تا پایان شب گذشته که همچنان ادامه داشت راه ۱۳۰ روستای این شهرستان مسدود شده بود که بازگشایی شد.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: در این مدت  ۷۴۰ کیلومتر در ۱۷ محور روستایی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و همچنین ۹۰ کیلومتر جاده اصلی از شیروان به سمت بجنورد و شیروان به سمت فاروج بازگشایی شد.

 

 

جوان با بیان اینکه تمام راه های روستایی شهرستان باز و ترد برقرار است، عنوان کرد: برای بازگشایی راه های مزبور ۴۰۰ تُن شن و نمک در قالب ۲۰ دستگاه کامیون استفاده شد که محور شیخ حسن در بخش قوشخانه شهرستان چندین مرتبه برفروبی و همچنین محورهای جاده های اصلی ۱۰ مرتبه برفروبی انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۵ نفر از نیروهای راهداری با ۳۰ دستگاه کامیون سبک و سنگین مشغول عملیات برفروبی بودند که در برخی از مناطق ارتفاع برف به یک متر هم رسیده بود.

 

وی تصریح کرد: امسال دوهزار تُن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده که این میزان برای بازگشایی۱۷ محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان ادامه داد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

به گفته جوان از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

 

 

 

کد خبر 1037463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha