استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال

مهدیخانی گفت: لازم است با آموزش و پرورش هماهنگی شود تا از طریق شبکه شاد آموزش ها در حوزه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «قدرت الله مهدیخانی» در نشست هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه آخرسال که امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: انتظار است دستگاه های فرهنگی در کنار ما قرار گیرند، زیرا حوزه مدیریت بحران متعلق به یک دستگاه نیست و یک دستگاه به تنهایی نمی تواند در این حوزه موفق شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: وظیفه اصلی مدیریت بحران، پیشگیری از حوادث است و چهارشنبه سوری از جشن های ما ایرانیان است که در سه شنبه آخر سال رخ می دهد و ان شاالله با کوچکترین حادثه ای از آن عبور کنیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه ها بحث آتش سوزی ها و مواد محترقه است که یکسری از مواد محترقه ها دست ساز و خطرناک بوده و چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل می کند.

 

مهدیخانی اعلام کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته دانش آموزان در مدارس بودند و آموزش های لازم توسط اورژانس و هلال احمر در مدارس ارائه می شد لازم است با آموزش و پرورش هماهنگی شود تا از طریق شبکه شاد آموزش ها در روزهای باقی مانده به چهارشنبه آخر سال ارائه شود.

 

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در استان قزوین توضیح داد: استان قزوین اگرچه به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت خوبی دارد ولی باز عادی انگاری نسبت به کرونا دیده می شود و این امر نگران کننده است و با توجه به شیوع کرونای انگلیسی برگزاری تجمعات بسیار نگران کننده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خاطر نشان کرد: لازم است والدین دقت لازم را نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا امسال را بدون هیچ حادثه ای به پایان برسانیم.

 

وی در پایان با انتقاد از عدم حضور دستگاه های فرهنگی در جلسه یادآور شد: از دستگاه های فرهنگی گله مند هستیم چراکه با وجود دعوت در این جلسه حضور پیدا نکردند.

 

کد خبر 1037587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha