۸۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

هزاری گفت: در چهارمین مرحله از گام سوم کمک‌های مومنانه بیش از هشت هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین افراد نیازمند خراسان جنوبی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» امروز (۲۴ اسفند) در مراسم آغاز چهارمین مرحله از گام سوم کمک‌های مومنانه در استان اظهار کرد: از ابتدای امسال برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند سه گام رزمایش کمک های مومنانه  در استان برگزار شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آخرین مرحله از گام سوم رزمایش کمک های مومنانه از میلاد جوادالائمه (ه) آغاز شده و تا میلاد امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد.

 

هزاری ادامه داد: در این مرحله از رزمایش بیش از  هشت هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین افراد نیازمند شناسایی شده در استان توزیع می‌شود.
 


وی با بیان اینکه در این سه گام از کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد: علاوه بر سبد معیشتی، سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، جمع‌آوری و توزیع لوازم التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان نیز در گام سوم کمک‌های مومنانه انجام شده است.



معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  خاطر نشان کرد: گام بعدی کمک‌های مومنانه شعبان و رمضان سال آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 1037598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha