خیریه «عشق در یک سبد» ، طرح مسجد جامع «لیدز» برای اطعام نیازمندان

پروژه خیریه مسجد جامع لیدز که یک سال پیش به عنوان اقدامی موقتی برای تامین غذای افراد نیازمند در طی شیوع بیماری کرونا از سوی مسجد جامع لیدز آغاز شده بود ، قرار است به یک پروژه دائمی در شهر تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « yorkshireeveningpost»، پروژه خیریه مسجد جامع لیدز که یک سال پیش به عنوان اقدامی موقتی برای تامین غذای افراد نیازمند در طی شیوع بیماری کرونا از سوی مسجد جامع لیدز آغاز شده بود ، قرار است به یک پروژه دائمی در شهر تبدیل شود.

 

موسسه خیریه«عشق در یک سبد» برای پاسخگویی به تقاضاهی انجام شده رشد کرده است و اکنون به دنبال کمک برای ایجاد یک پایگاه دائمی و یک فروشگاه جمع آوری کمک مالی در لیدز است.

 

«عشق در یک سبد» که از دسامبر سال گذشته میلادی که به عنوان یک بانک غذا در زیرزمین مسجد جامع لیدز در هاید پارک راه اندازی شده است به دنبال مکان های جدید است تا بتواند گسترش یابد.

 

فضای خیریه برای ذخیره مواد غذایی اهدایی برای بانک غذا  که به حدود 20 خانواده در هفته کمک می کند ، کم است.

 

این موسسه همچنین لباس ها و کفش های دست دوم با کیفیت خوب را به افرادی که به آنها نیاز دارند ارائه می دهد.

 

موسسه خیریه «عشق در یک سبد» به عنوان یک سرویس ارتباطی برای تغذیه 70 نفر از افراد بی خانمان هر شنبه در مرکز شهر لیدز عمل می کند.

 

داوطلبان در خانه های خود غذا می پزند و از شنبه ساعت 6 بعد از ظهر آن را برای افراد بی خانمان در مرکز شهر در همان نقطه خارج از کلیسای مقدس ترینیتی توزیع می کنند.

 

خالد عبدالله، مدیر امنیت در مسجد جامع لیدز و مدیر «عشق در یک سبد» است ، که در جایزه شورای شهر لیدز 2020 لیدز مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 1037719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha