آغاز گردهمایی دانشجویان مهدی یاور در جوار حرم کریمه اهل بیت (س)

گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور در آستانه سالروز به امامت رسیدن امام عصر (عج) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور در آستانه سالروز به امامت رسیدن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از امروز با حضور در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) آغاز می شود.

بنابراین گزارش، این گردهمایی با حضور دانشجویانی از سراسر کشور و نیز شخصیت های فرهنگی مذهبی آغاز شده و عصر امروز با آغاز دوره کوتاه مدت مهدیوت که در عناوین خاص طراحی شده است، ادامه می یابد.

این دوره آموزشی تا ظهر فردا ادامه داشته و پس از آن از ساعت 14 روز پنجشنبه، 13 بهمن مقارن به نهم ربیع الاول گردهمایی بزرگ پنج هزار دانشجوی مهدی یاور در قالب جشن نمادین آغاز ولایت موعود آخرالزمان (عج) در صحن مقدس مسجد جمکران برپا می شود.

امضای عهدنامه بیعت با امام عصر (عج)، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا به دلیل قرار گرفتن زمان برپایی این گردهمایی در دهه فجر انقلاب از جمله برنامه های این گردهمایی منحصر به فرد است.

شایان ذکر است، برپایی گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور از مصوبات شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت (ع) دانشگاه ها در سال 88 همزمان با نهم ربیع الاول که از سوی این شورا روز "دانشگاه، انتظار و مهدویت" نام گرفته است، محسوب می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 103785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha