حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

خدابنده با بیان اینکه حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت:آموزش و پرورش با شیوع کرونا تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت و پس از تعطیلی کلاس های درس حضوری به منظور استمرار فرایند آموزش، سامانه شاد را راه اندازی نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» در اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان ضمن تبریک حلول ماه شعبان به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت و پس از تعطیلی کلاس های درس حضوری به منظور استمرار فرایند آموزش، سامانه شاد را راه اندازی نمود و جریان آموزش در محیطی تعاملی و ایمن ادامه یافت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به فعالیت حدود ١۴ میلیون دانش‌آموز و حدود ٨٠٠ هزار همکار فرهنگی در سامانه شاد افزود: معلمان مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت هستند و در ایام شیوع ویروس کرونا همکاران ما تلاش شبانه روزی را برای ارائه آموزش با کیفیت به دانش‌آموزان انجام می دهند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به رضایتمندی ارزیابان وزارتی از فرآیند ارائه آموزش های مجازی در بازدید از ادارات آموزش و پرورش استان گفت: حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد خبر 1037928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha