انتخابات باید به صحنه‌ای برای تقویت انسجام داخلی میان دلسوزان نظام تبدیل شود

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در شرایط کاملاً ایمن برگزار می شود، گفت: انتخابات باید به صحنه‌ای برای تقویت انسجام داخلی میان دلسوزان نظام تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «جمال عرف» روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد:  همه باید در انتخابات پیش‌رو نشان دهیم در کنار اصل رقابت، اقدامات لازم برای برای برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه مهیاست.

 

وی با اشاره به اینکه ئر انتخابات پیش‌رو همچنین باید زمینه حضور افراد دلسوز و کاربلد برای حل مشکلات مردم و کشور فراهم شود، افزود: هدف اصلی مسئولان کشور، برگزاری انتخابات با محوریت قانون‌مداری و بی‌طرفی است.

 

عرف اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در شرایط کاملاً ایمن برگزار و مردم شریف ایران بدون دغدغه در انتخابات شرکت کنند.

 

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه خروجی انتخابات به انتخاب افرادی کاربلد، شایسته و مدیر برای مدیریت اجرایی کشور منتهی شود، بیان کرد: افراد متخصص و دارای اندیشه و فکر که احساس می‌کنند می‌توانند برای گره‌گشایی از مشکلات کشور مثمرثمر باشند، برای نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کنند.

 

وی اضافه کرد: زمینه برای حضور تمامی سلایق سیاسی وفادار به آرمان‌های نظام در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فراهم شده است.

 

عرف برگزاری انتخابات الکترونیک را از برنامه‌ریزی های وزارت کشور طی ماه‌های اخیر عنوان و تاکید کرد: این موضوع در استان تهران و کلانشهرها با موافقت مواجه نشد ولی تلاش می‌کنیم در صورت تأیید در سایر استان‌ها به شکل الکترونیک برگزار کنیم.

کد خبر 1037970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha