اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری

شهریارپور از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری شامل پروژه راه آهن و خط دوم جاده شهرکرد-لردگان در سال آینده خبر داد.

«علی شهریارپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تاکنون حدود چهار هزار میلیارد ریال برای پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شده است.

 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری همچنین از اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی استان شامل پروژه راه آهن و خط دوم جاده شهرکرد-لردگان در سال آینده خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری دارای 15 تونل است، اظهار کرد: بزرگترین تونل این راه آهن بین استانی هفته گذشته افتتاح و تونل دوم نیز هفته جاری بازگشایی شد.

 

شهریارپور با اشاره به تخصیص بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح آبرسانی بن به بروجن، تصریح کرد: 600 میلیارد ریال از این مبلغ جذب شده است و مابقی برای برگزاری مناقصات در سال آینده جذب می شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از عملیاتی شدن 35 قرارداد در راستای احداث جاده های استان طی سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای این قراردادها بیش از هشت هزار میلیارد ریال است.

 

کد خبر 1038220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha