خدمت به نیازمندان جامعه بزرگترین نعمت است/ فضای ایثار در جامعه گسترش یابد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خدمت به خلق خدا و نیازمندان جامعه نعمت بزرگی است، گفت:همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه ما از ابتدای شیع کرونا بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در آیین آغاز مرحله پنجم رزمایش احسان و همدلی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان ایلام، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهار کرد: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد احسان در روزهای پایانی سال برای کمک به افراد نیازمند که دغدغه معیشتی دارند، قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه همایش همدلی و احسان برای تقویت سفره نیازمندان راه اندازی شده است، گفت: با احسان و همدلی،امید است که نیازمندان جامعه در این ایام  دغدغه سفر نداشته باشند.

 

وی ابراز کرد: خدا را شکر فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه ما جاری است، در جای که لازم است جوانان و مردم ما جان خود را ایثار می کنند و به فیض عظمای شهادت می رسند، این ایثار در دفاع مقدس، در دفاع از حرم  اهل بیت(ع) و در دفاع از سلامتی مردم عیان و نمود داشته است و افرادی از جان خود مایه گذاشته و در صحنه بودند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در کنار ایثار جان، ایثار مال داریم و انسان بخشی از دارایی خود را در راه خدا انفاق می کند، برخی افراد در جامعه دارا و برخی ندار هستند و هر دو اینها صحنه امتحان الهی هستند، آن کسی که دارد باید از مال خود که آنهم  از آن خدواند است به بندگان دیگر انفاق کند و افرادی که در تنگنای معیشتی قرار دارند باید تلاش کنند که از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه ما از ابتدای شیع کرونا بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: امروز، فضای ایثار و فداکاری جامعه ما را در برگرفته است، خدا به برخی توفیق داده است که زندگی خود را وقف افراد جامعه کنند و برای سلامتی و رفع نیاز آنان از وجود خود و آبروی خود مایه بگذارند و کار کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در برخی محلات افرادی وجود دارد که ملجا نیازمندان هستند و این نعمت بزرگی است که خدواند به این افراد داده است، بزرگترین نعمت این است که انسان از توان و طرفیت خود برای خدمت به خلق خدا استفاده کند.

کد خبر 1038473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha