ضرورت حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی در حوزه محرومیت زدایی

حسینی گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۵ فعالان کانون های مساجد، تشکل های دینی و مذهبی وارد فعالیت های اجتماعی مثل محرومیت زدایی و غیره شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید محمد حسینی» عصر امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در گردهمایی چالش ها و آسیب های روحانیت و ائمه جمعه با رویکرد انتخابات اظهار کرد: پس از سال 88 تصمیم گیری شد که در عرصه فرهنگی و اجتماعی کشور یک طرح و نقشه راه جدیدی ارائه شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: در استان گلستان شبکه ای تحت عنوان بصیرت ایجاد کردیم و نزدیک به 500 نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی را در سال 88 تا 89 دور هم جمع شدند و نزدیک به 30 نشست بصیرتی را برگزار کردیم.

 

حسینی یادآور شد: این همایش ها و برگزاری دوره های آموزشی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان بیش از گذشته با یکدیگر آشنا شدند و تلاش بیشتری برای هم افزایی در اجرای برنامه ها و  توسعه استان رقم خورد.

 

وی افزود: در طول سال های اخیر چند رویداد بزرگ مثل رزمایش ستاره صبح، نمایش گودال صبح و غیره را اجرا کردیم.

 

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گلستان یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند که دشمن با همه هیمنه خود در برابر ما جبهه شکل داده است و ما چاره ای نداریم که در برابر دشمن یک جبهه شکل دهیم که بتواند در برابر این هجمه های دشمن ایستادگی کند.

 

حسینی به خدمات سیل جبهه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و متذکر شد: سال 95 مقام معظم رهبری خط جدیدی برای فعالان جبهه فرهنگی و اجتماعی باز کرد و تاکید کرد فعالان کانون های مساجد، تشکل های دینی و مذهبی وارد فعالیت های اجتماعی مثل محرومیت زدایی و غیره شوند.

کد خبر 1038843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha