توزیع ۲۳ مرحله کمک های مومنانه مسجد جامع رجایی شهر کرج میان محرومان

حجت الاسلام رضایی محلاتی از اجرای ۲۳ مرحله کمک های مومنانه مسجد جامع رجایی شهر کرج خبر داد و گفت: ۱۳۷ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان محرومان به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) توزیع می شود.

« حجت الاسلام رضایی محلاتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی که شامگاه چهارشنبه ۲۷ اسفند با محوریت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مسجد محقق شد گفت: این دوره از کمک های مومنانه بیست و سومین مرحله کمک های مومنانه این مسجد است.

 

امام مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: ۱۳۷ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان محرومان به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) توزیع می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به نیازمندان بیان کرد: کمک های مومنانه این مسجد با همراهی و مساعدت مردم و خیران جمع آوری و توزیع شده است.

 

 

حجت الاسلام رضایی محلاتی عنوان کرد: همراهی نیروهای کانون فرهنگی هنری مسجد و بسیج به منظور تهیه و توزیع این بسته های معیشتی قابل تکریم است. 

 

امام مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار خسارت های بسیاری شده اند به همین منظور با هدف لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر برپایی رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه انجام می شود. 

 

گفتنی است، ویژه برنامه کمک های مومنانه به محرومان با همت مسجد جامع رجایی شهر کرج در قالب مولودی و مدیحه سرایی به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) برگزار شد. 

 

 

کد خبر 1038876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha