رسانه ها صدای رسا مردم و زبان گویای انقلاب باشند

مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها صدای رسا و صادق اقشار مختلف مردم و زبان گویای انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سردار عباسقلی زاده»‌ در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در تبریز اظهار داشت: هم افزایی و همکاری می تواند ما را در مقابل رسانه های دشمنان و توطئه افکنی و شبهه افکنی آنها مصون بدارد.

مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: رسانه زبان گویا و صادق مردم فهیم و اقشار مختلف و زبان گویای انقلاب باید باشد.

وی ادامه داد: غول پوشالی رسانه‌ای استکبار جهانی و عمال آنها در فضای مجازی و حقیقی شایعات مختلف را در جامعه پراکنده و شبهه‌افکنی می‌کنند چون از دین اسلام و قدرت ایران می ترسند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: هرکس مرعوب رسانه‌های غربی شود باید در افکار خود تجدید نظر کند حقانیت انقلاب موجب مرعوب شدن دشمنان شده و عامل حیله، نیرنگ و توطئه آنها می باشد.

سردار عباسقلی زاده هدف رسانه های دشمن و استکباری را تخریب افکار، تضعیف روحیه و عدم خودباوری مردم ایران عنوان کرد و افزود: این رسانه ها تلاش می کنند عدم اعتماد به مسئولین به خصوص رهبری را موجب شوند.

وی تاکید کرد: دشمن با روش تاکتیک قدیمی خود یعنی جنگ ترکیبی در واقع با جنگ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به صورت توامان از اول انقلاب تاکنون تلاش کرده تا از پیشرفت ایران جلوگیری کند.

جانشین سپاه عاشورا گفت: اقناع سازی، همراه سازی مردم و ایجاد وحدت حول محور ولایت، وظیفه رسانه، قوه های سه گانه و تمام دستگاه ها است. مدیریت افکار مهم است اما نباید فضای مجازی ما را مدیریت کند بلکه ما باید فضای مجازی را مدیریت کنیم.

کد خبر 1038935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha