رسانه‌ها مهم‌ترین نقش در امیدآفرینی دارند

آل هاشم با اشاره به این‌که مهم‌ترین نقش در امیدآفرینی بر عهده رسانه‌ها است، گفت: توسعه کیفی و ارتقای توانمندی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در تبریز اظهار داشت: جشنواره‌های رسانه ای آوردگاه بروز استعداد خبرنگاران و کیفیت‌بخشی محتوا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که کارکرد جشنواره های رسانه ای منجر به ظرفیت بخشی، رقابت، ارتقای کیفی در محتوا و باورمندی خبرنگاران می شود، افزود: اعتبار هر رویداد فرهنگی و رسانه ای به کارکرد و استقبال اهل آن حوزه بستگی دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس باید گفت اتفاق مهمی در جشنواره ابوذر علاوه بر استقبال رسانه‌ای فواید و کارکرد  عمده‌ای نیز به همراه دارد، ارتقای کیفی رسانه‌ها و نمایش توانمندی خبرنگاران، عکاسان و سایر فعالان حوزه رسانه را در بر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: دقت داوران، سنجش آثار و مقایسه اثر خبرنگاران موجب می‌شود تا رسانه‌ها رقابت داشته و سطح خود را بالا ببرند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که مهم‌ترین نقش در امیدآفرینی بر عهده رسانه‌ها است، گفت: توسعه کیفی، ارتقا توانمندی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین دستیابی به تراز رسانه از دیگر انتظارات است.

وی با بیان این‌که ظرفیت های موجود در رسانه های استان، افزایش رسانه‌های دیجیتال و بهره‌گیری از قابلیت‌های آنها در محورهای متنوع از فواید دیگر جشنواره محسوب می‌شود، ادامه داد: جشنواره ها اصحاب رسانه را از یکنواختی دور می‌کند و آثار خبرنگاران جوان رسانه دیده می‌شود.

کد خبر 1038929

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha