نسل جوان امروز باید با موضوع مهدویت آشنا شود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: نسل جوان امروز باید با موضوع مهدویت بیشتر آشنا شوند از این رو علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی تبیینی، محلات و مساجد را آذین بندی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت استان بر مردمی بودن مراسمات و اعیاد مذهبی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نسل جوان امروز باید با موضوع مهدویت بیشتر در ارتباط باشند و آشنا شوند از این رو علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی تبیینی، محلات و مساجد را آذین بندی کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: با الگوگیری از فرهنگ بزرگان که در گذشته محلات را خودجوش آذین بندی میکردند ما هم برای بزرگداشت نیمه شعبان و ایام میلاد ائمه معصومین به چهره شهرها رنگ و بوی عید بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به ویژگی های یاران امام زمان(عج) گفت: یاران امام زمان(عج) خداترس هستند و باری تعالی را ناظر اعمال خود می‌دانند.

وی با تاکید بر مقدم دانستن جهاد نفس بر هر کار دیگر افزود: با توجه به معنویت، مأنوس شدن با ادعیه و مناجات، کتب اخلاقی و سیره بزرگان به فکر آخرت خود باشیم تا در زمره یاران امام قرار بگیریم.

کد خبر 1038624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha