راه اندازی کاروان خودرویی در امامزاده قاسم (ع) بویراحمد

نرماورد گفت: کاروان خودرویی کانون فرهنگی هنری خضرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مادوان علیا به مناسبت اعیاد شعبانیه، حرکت خود را از امامزاده قاسم (ع) به سمت شهر مادوان آغاز کرد.

«حسن نرماورد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به جهت بالا بردن سطح نشاط شهروندان در روز‌های قرنطینه، کاروان شادی در خیابان‌های شهر به حرکت در می‌آید و مردم را میزبان برنامه‌های خود می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری خضرا مادوان گفت: پویش دعای فرج، برگزاری مسابقات ویژه و فضاسازی محیطی با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه است.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا امسال نیمه شعبان متفاوت بوده و کاروان شادی خودرویی نیز با تزئین خودروها، نصب پرچم و پخش مولودی و چرخش در امامزاده قاسم (علیه السلام) انجام شد.

 

نرماورد گفت: کاروان خودرویی کانون فرهنگی هنری خضرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مادوان علیا واقع در خیابان شهید «نورالله یزدان پناه» به مناسبت اعیاد شعبانیه، حرکت خود را از امامزاده قاسم (ع) به سمت شهر مادوان آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1039174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha