مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب راهبرد دشمن در اثرگذاری بر انتخابات است 

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب، دو راهبرد کلان از سوی دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۹ اسفند حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: دشمن برای انتخابات ۱۴۰۰ نقشه و راهبرد دارد ما نیز برای مواجهه با این نقشه ها، باید راهبرد و برنامه داشته باشیم، راهبرد‌های دشمن در انتخابات را از بیان رهبر معظم انقلاب می توان به مواردی همچون تخریب انتخابات، عدم برگزاری انتخابات، کمرنگ شدن انتخابات، تعویق انتخابات، عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای و خوشحالی از سر کار آمدن فردی که مطیع و تسلیم آنها باشد، اشاره کرد.


امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب، دو راهبرد کلان از سوی دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات است، نا امید کردن توده مستضعف جامعه برای حضور در انتخابات با سوء استفاده از اوضاع آشفته معیشتی و اقتصادی کشور، ضعف سواد رسانه‌ای و بعضا ضعف حافظه تاریخی مردم، نقشه اصلی دشمن در این راهبرد است البته راه مقابله با این نقشه دشمن، این است که ما طبق منطق، عقل و خواسته رهبری فرزانه و پشتوانه اصلی نظام در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.


وی تاکید کرد: اما راهبرد دوم دشمن که شکست جریان انقلاب و تحقق نیافتن «دولت جوان حزب‌اللهی» است، برای دشمن خیلی مهم و حیاتی است، عمده نقشه دشمن در این راهبرد، تشتت جبهه انقلاب و شکست راهبرد وحدت انقلابی در این جبهه است بنابراین راه مقابله با این راهبرد دشمن و برون رفت از مشکلات کشور مخصوصا از مشکلات معیشتی و اقتصادی، تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: امروز عدالت اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه مهم مردم است که باید مسئولین به آن توجه کنند.


 خطیب جمعه آسمینون با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز عید مبعث، اظهار کرد: با بررسی جبهه دشمن در عرصه جنگ نرم یکی از شگردهای همیشگی جبهه استکبار تحریف و دروغگویی بوده و است، دشمنان به دروغ در تبلیغات خود می گفتند جمهوری اسلامی با تمام دنیا سر ناسازگاری و ستیز دارد در حالی که نظام اسلامی بر اساس تاکیدات قرآن فقط در مقابل کسانی قرار دارد که با ملت ایران دشمنی می‌کنند و بقیه ملت ها از هر آئین و نژادی روابط دوستانه دارند.


وی تصریح کرد: یکی دیگر از شگردهای دشمن وارونه کردن حقایق از جمله وضعیت مردم مظلوم یمن، ادعای مخالفت با سلاح کشتار جمعی است در حالی که بزرگترین زرادخانه اتمی را دارند، ادعای طرفداری از حقوق بشر و حمایت از دولت سعودی با آن همه خباثت و ادعای مبارزه با تروریسم، ایجاد و حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش است.


حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که جوانان در این زمینه دو وظیفه اصلی و اساسی دارند، ادامه داد: اول این که جوانان به عنوان افسران جنگ نرم نباید بگذارند این اتفاق بیفتد و دوم جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند که نیاز امروز جامعه و جوانان است.


امام جمعه آسمینون اضافه کرد: جوانان باید نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند، بصیرت و ضرورت استقامت، ایجاد زنجیره‌ای تواصی در جامعه، شناخت دشمن، ایستادگی و تسلیم نشدن در مقابل آن و اعتماد نکردن به دشمن از راهبردهای مواجهه با نقشه ها و جبهه دشمن است.


وی عنوان کرد: مسئولین همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید بر روی راهبرد خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم ها تمرکز کرده و تقاضای ما از مسئولین این است که فکری اساسی به حال کشاورزان زیان دیده کرده و دست دلالان را قطع کنند و بانک کشاورزی نیز با کشاورزان و سایر اقشار و اصناف بدهکار و زیان دیده مدارا کند، مسئولین مربوطه باید تکلیف پروژه نیمه کاره جاده بجگان دهکهان را هرچه زودتر مشخص کنند.



حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه فرا رسیدن سال نو، را محضر رهبر انقلاب و همه مردم ایران اسلامی تبریک عرض کرده و ازعموم مردم بخش آسمینون و شهر نودژ که در کلیه صحنه‌ها و عرصه ها به خصوص در سنگر نماز جمعه حضور داشته و از زحمات و خدمات یک ساله کلیه مسئولین استان، شهرستان، بخش آسمینون و شهر نودژ تشکر کرد.

کد خبر 1039248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha