طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از برگزاری طرح «آرامش بهاری» از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در بقاع متبرکه بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «دادخدا خدایی» امروز (۲۹ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند اجرا می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند افزود: در راستای اجرای این طرح ۶ مبلغ بومی و یک مبلغ اعزامی در بقاع متبرکه مستقر می شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا مبلغ اعزامی در محل امامزادگان باقریه(ع) و مبلغان بومی در محل امامزادگان باقریه، امام زاده سید زهرا(س)، امام زاده سید محمد(ع) یشد، مجتمع فرهنگی فریزنوک و مزار حنبل مستقر خواهند شد.

 

حجت الاسلام خدایی به برنامه های پیش بینی شده در محل امامزادگان باقریه (ع) اشاره کرد و افزود: مراسم تحویل سال نو، برپایی غرفه کودک، برپایی غرفه نوجوان، برپایی غرفه نقاشی و برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین غرفه مشاوره وقف در محل امامزادگان باقریه برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین بحث پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نماز و مشاوره مذهبی در کلیه بقاع مجری طرح برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه اقامه نماز نیز به صورت فصلی در بقاع برگزار می شود، گفت: کلیه بقاع متبرکه شهرستان بیرجند در ایام نوروز با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 

 

حجت الاسلام خدایی اظهار کرد: موقوفه حسینیه امام رضا(ع) نیز در ایام طرح آرامش بهاری پذیرای مردم خواهد بود.

کد خبر 1039279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha