ارائه خدمات عمرانی و غیر عمرانی نوروزی در مناطق محروم فارس توسط جهادگران

قزل سفلی گفت: ۲۲۳ گروه جهادی، متشکل از سه هزار جهادگر در عرصه های مختلف عمرانی و غیر عمرانی در مناطق محروم استان فارس در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (شنبه 30 اسفند) از فعالیت 223 گروه جهادی فارس در ایام نوروز 1400 در مناطق محروم فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: 223 گروه جهادی، متشکل از سه هزار جهادگر در عرصه های مختلف عمرانی و غیر عمرانی در مناطق محروم استان فارس در ایام تعطیلات نوروز 1400 خدمات ارائه می دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد:  با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی همچنان قوی پیش می رود.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی فناوری عرصه تربیت نیروی جوان مومن انقلابی است و تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان و... از جمله اهداف اردوهای جهادی است.

قزل سلفی عنوان کرد: اردو های جهادی هر کجا که محرومیتی وجود داشته باشد زمان را نمی شناسد و در ایام نوروز با وجود تعطیلات، این حرکت تعطیل بردار نیست.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲۳ گروه جهادی با هدف خدمات‌رسانی در روزهای تعطیل عید نوروز به 2 شکل محل محور و جغرافیا محور در عرصه های عمرانی آبرسانی و ابنیه سازی در استان فارس به فعالیت می پردازند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس اعلام کرد: در ایام عید نوروز در قالب طرح «شهید سلیمانی»، جهادگران در قالب بیش از ۷۹۵ تیم جهادی در فاز دوم مشغول فعالیت و خدمات رسانی برای مقابله با کرونا می پردازند.

کد خبر 1039514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha