۲ زندانی محکوم به اعدام با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشتند

۲ زندانی محکوم به اعدام همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به همت کمیته صلح و سازش دادگستری اردبیل و با گذشت و رضایت اولیای دم به زندگی بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، 2 زندانی محکوم به اعدام همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به همت کمیته صلح و سازش دادگستری اردبیل و با گذشت و رضایت اولیای دم به زندگی بازگشتند.

 

این رضایت با پیگیری های رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان های استان و نیز تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش دادگستری استان و کمک خیرین 2 تن از محکومان در زندان گرمی و اردبیل به زندگی دوباره بازگشتند.

 

یکی از محکومان مرد ۶۰ ساله ای که با ارتکاب قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود و از سال 1388 تاکنون در زندان اردبیل محبوس بود و دومین محکوم نیز  50 ساله در زندان گرمی منتظر اجرای حکم قصاص بود که در آخرین روزهای سال 1399 به آغوش خانواده بازگشتند.

 

رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد که این هجدهمین اعلام رضایت از سوی اولیای دم در سال 1399 و دومین اعلام رضایت در ماه مبارک شعبان سال جاری است که با وساطت مقامات قضایی دادگستری، اعضای کارگروه جهادی بخشایش و مسئولان اداره کل زندان اردبیل است.

کد خبر 1039875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha