فراخوان طراحی دکور جشن های نیمه شعبان درکانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از اعلام فراخوان طراحی دکور آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله برنامه های فاخر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزاری جشن های نیمه شعبان است که به میمنت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در این کانون فرهنگی و هنری هر سال و همزمان با نیمه شعبان به مدت سه شب آیین جشن و سرور با برگزاری ویژه برنامه های متنوع صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به استقبال بیش از یک هزار نفره شهروندان جهرمی از آیین های جشن نیمه شعبان در کانون «دوستان آسمانی»، عنوان کرد: اجرای گروه سرود، تئاتر، مسابقه های متنوع، نورافشانی، مداحی و مولودی خوانی و... از برنامه هایی است که هر سال در آیین جشن های نیمه شعبان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه امسال نیز برگزاری آیین جشن نیمه شعبان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بدین منظور، بچه های مسجد برای برگزاری یک برنامه متفاوت و متنوع، اقدام به اعلام فراخوان برای طراحی دکور جشن های نیمه شعبان در این کانون کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال پیشنهادات طراحی دکور نیمه شعبان تا روز سوم فروردین ماه در نظر گرفته شده است، گفت: از شرکت کنندگان در این فراخوان خواسته شده که طرح های خود را به همراه برآورد هزینه اجرای آن، ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، اظهار کرد: این کانون فرهنگی و هنری به طرح برگزیده دکور نیمه شعبان، جایزه ارزنده ای تقدیم می کند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری جشن های نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» درطرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

کد خبر 1039941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha