جمع آوری ۳۲۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

شیبه از جمع آوری ۳۲۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی توسط مردم خوزستان در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به درآمد جذب شده در جشن نیکوکاری اظهار کرد: مجموع کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۹، ۳۲۵ میلیارد ریال است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه مبلغ جمع آوری شده نسبت به سال ۹۸، ۶۶ درصد رشد داشته است افزود: سال ۹۸، ۲۰۱ میلیارد ریال جمع آوری شده بود.

 

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد تصریح کرد: هدف‌گذاری ما برای سال جاری 30 میلیارد تومان بود که خوشبختانه با کمک مردم خیراندیش و نیکوکاران بیش از این مبلغ جمع آوری شد.

 

شیبه اضافه کرد: از مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال، ۵۰ درصد آن معادل ۱۶۰ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال در ادارات اجرایی کمیته امداد، ۴۲ درصد معادل ۱۳۸ میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری و هشت درصد معادل ۲۶ میلیارد ریال ازطریق تعامل و انعقاد تفاهم‌نامه با مؤسسات خیریه (حساب‌های مستقیم) جذب و توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 130 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده هر شهرستان در جشن نیکوکاری میان نیازمندان همان شهرستان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه اولویت اول ما توزیع مبالغ جمع‌آوری شده، رفع مایحتاج خانواده‌های تحت پوشش در شب عید شامل پوشاک و بسته‌های معیشتی است یاد آور شد: محرومان و مستضعفان جامعه همچنان چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار خوزستان هستند.

 

کد خبر 1040136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha