اولین سه شنبه تکریم سال جدید در منزل شهدای مدافع حرم مشهد برگزار شد

اولین سه شنبه تکریم سال جدید با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی در منزل شهدای مدافع حرم شهیدان مصطفی و مجتبی بخشی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و «محمد ابدالی تکلو» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی در اولین سه شنبه تکریم با حضور در جمع خانواده شهیدان مصطفی و مجتبی بحشی در مشهد یاد و خاطره این شهیدان را گرامی و از خانواده معظم این شهیدان تجلیل کردند.

 

گفتنی است ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرح ملی سه شنبه های تکریم را برگزار می کند.

 

این طرح به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان می باشد که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت محترم مسجد و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله اجرا می شود.

 

همچنین معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی در راستای اهمیت به مقوله درختکاری در جهت حفظ محیط زیست و کمک به کاهش آلودگی هوا در روستای ازغد مشهد اقدام به درختکاری کردند.

 

کد خبر 1040158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha