برپایی کارگاه کتابت در مسجد مقدس جمکران

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهردار ی قم از برپایی کارگاه کتابت به مناسبت نیمه‌ شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

ابوالقاسم مقیمی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: برنامه‌های شهرداری قم در این ایام با توجه شرایط شیوع ویروس کرونا و توجه به پروتکل‌های بهداشتی بگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهردار ی قم تصریح کرد: ایجاد شورونشاط مهدوی و فضاسازی شهر باهدف ایجاد و تداعی انتظار یکی از برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

 

وی در ادامه با اشاره به یکی از این برنامه ها گفت: کارگاه کتابت و خوشنویسی به مناسبت ایام نیمه شعبان با حضور هنرمندان این عرصه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهردار ی قم افزود: این کارگاه که در فردا (پنجشنبه ۵ فروردین)برگزار می‌شود با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برپا خواهد شد.

 

مقیمی یادآور شد: در این کارگاه اساتید خوش‌نویس قم و تهران، به خلق آثار خود با موضوع حضرت ولی‌عصر (ع) پرداخته و از آثار تولیدشده در تبلیغات محیطی شهری استفاده و نگارخانه‌ای جهت حضور و بازدید شهروندان عزیز برپا می شود.

کد خبر 1040222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha