هشدار شهردار آستارا نسبت به احتمال وقوع حادثه در تندباد

معیتی گفت: وزش تندباد و طوفان های لحظه ای در روزهای ۵ و ۶ فروردین احتمال وقوع هرگونه حادثه را در معابر و خیابان‌ها به همراه دارد و شهروندان بای ترددهای شهری احتیاط لازم را داشته باشند.

«جواد معیتی» امروز(پنجشنبه، ۵ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای پنجشنبه(۵ فروردین) و جمعه(۶ فروردین) تندبادها و طوفان های لحظه ای را در آستارا شاهد خواهیم بود.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه ورزش تندبادها و طوفان های لحظه ای باعث پایین آمدن سطح ایمنی می شود، افزود: شهروندان و گردشگران کلیه احتیاط های لازم را در هنگام تردد در شهر برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان در جهت پیشگیری از خطر لحاظ کنند.

 

وی تصریح کرد: شهروندان زیر درختان و ساختمان های در حال ساخت و یا فرسوده تردد نکرده و خودرو خود را پارک نکنند چرا که احتمال شکستن شاخه و تنه درختان و ریزش مصالح ساختماتی وجود دارد.

 

معیتی گفت: پرهیز از حضور در ارتفاع نظیر پشت بام و بالکن ها نیز به شهروندان توصیه می شود.

 

شهردار بندر آستارا در ادامه از شهروندان خواست در تردد حوالی سازه های شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بیلبوردها، داربست ها و ... احتیاط های لازم را داشته باشند.

 

معیتی با بیان اینکه شهروندان اجسامی که احتمال سقوط آن ها وجود دارد را از لبه پنجره یا بالکن منزل خود دور کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان و گردشگران از ترددهای غیرضروری به ویژه در بوستان ها و پارک های سطح شهر خودداری کنند.

کد خبر 1040300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha