شرایط را برای نقش آفرینی جوانان باید بیش از پیش مهیا کرد

استاندار کرمان در پیام روز جوان تصریح کرد: مرور نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و....نشان می دهد جوانان ایران زمین در همه عرصه ها افتخار آفرین بوده و هستند و باید قدر جوانان را دانست و شرایط را برای نقش آفرینی آنها بیش از پیش مهیا کرد‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ متن پیام علی زینی وند، استاندار کرمان به شرح زیر است:

 

 

جوانان، سرمایه های انسانی ارزشمند کشور هستند که به مدد انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حضور فعال دارند. 

 

 

مرور نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی و پیشرفت کشور، عرصه فرهنگ و هنر، فعالیت های علمی، پژوهشی، جهادی، حوزه های دانش بنیان، تشکل های مردم نهاد، امور داوطلبانه و مقابله با بیماری کرونا نشان می دهد جوانان ایران زمین در همه عرصه ها افتخار آفرین بوده و هستند و باید قدر جوانان را دانست و شرایط را برای نقش آفرینی آنها بیش از پیش مهیا کرد‌.
 

 


کرمان، شخصیت های تاثیرگذاری دارد که الگوی جوانان به شمار می روند. یکی از والاترین الگوهای جوانان، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که لازم است مکتب این شهید والامقام بویژه برای نسل جوان به طور جامع معرفی گردد.

 

 


از جوانان عزیز استان کرمان می خواهم ایده های خلاقانه و پیشنهادات خود را برای توسعه هر چه بیشتر دیار کریمان به اشتراک بگذارند. 

 


منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص در  بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان، راهنمایی ارزنده است که می تواند نقشه راهی برای اعتلای ایران اسلامی به مدد نیروی عظیم جوانان باشد؛ ضمن آنکه  جوانان در تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نقش مهم و اساسی دارند.

 

 

 

اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به مردم بزرگوار و جوانان عزیز استان کرمان، مخصوصا" جوانان فداکار در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، برای جوانان دیار کریمان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

 

 

 

کد خبر 1040384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha