انتقاد شدید  امام جمعه پاتاوه از عدم همکاری دستگاه ها  با گروه های جهادی

امام جمعه پاتاوه از عدم همکاری و استفاده از گروه های جهادی ارگان ها در این بخش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امام جمعه پاتاوه به همراه مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه از فعالیت گروه های جهادی بسیج طلاب اصفهان که مشغول تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله در روستای خونگاه هستند بازدید کردند.

 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» در این بازدید که حاج «حسین یکتا»، نماینده مقام معظم رهبری در راهیان نور کشور و مسئول گروه های جهادی حضور داشت ضمن تقدیر از فعالیت خداپسندانه گروه های جهادی در مناطق محروم روستایی پاتاوه، گفت: در پی زلزله 29 بهمن 99 در شهرستان دنا و روستاهای بخش پاتاوه و تشکیل گروه های جهادی طلاب بسیجی، قدم های موثری برداشته شد که ضرورت دارد مجموعه فعالیت ها و خدمات توسط دستگاه ها و گروه های جهادی جمع آوری و به عنوان یک سند پر افتخار در شهر ماندگار شود.

 

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه آرزویی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری داشتند گروه های جهادی برآورده کردند، اظهار کرد: کار گروه های جهادی عبادت بوده و این کار شما شبیه رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه کار اقتصادی و خدمات رسانی به محرومین هم یک نوع جهاد محسوب می شود، یادآور شد: همه امروز دست در دست دادند تا خرابی هایی که به واسطه زمین لرزه برای شهرستان دنا و پاتاوه پیش آمده را تعمیر و بازسازی کنند.

 

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه گروه های جهادی، روحانیت و بسیجیان در همه عرصه ها پای کار هستند، خاطرنشان کرد: حضور این عزیزان در کنار محرومان آرامش بخش و مایه امید بیشتر است.

امام جمعه پاتاوه با انتقاد شدید از ادارات، مسئولین و دیگر گروه ها در بخش پاتاوه از عدم همکاری و همراهی با این گروه جهادی انتقاد کرد و افزود: با وجود عدم همکاری با این گروه جهادی، طلبه دفتر امام جمعه جهت اسکان طلاب و خوابگاه برای آنان اقدام کرد.

 

وی ضمن قدردانی از امام جمعه سی سخت و با گلایه از مسئولین بخش پاتاوه، گفت: با هماهنگی امام جمعه مرکز شهرستان دنا یک دستگاه وسیله نقلیه نیسان باری در اختیار این گروه جهادی جهت انجام خدمت رسانی و کمک به ساخت مسکن محرومین زلزله زده قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1040432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha