آماده سازی ۶۰۰ بسته معیشتی حرم هلال بن علی(ع) ویژه نیمه شعبان

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از آماده سازی ۶۰۰ بسته معیشتی حرم مطهر جهت توزیع در بین نیازمندان همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج)، ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح سردار سلیمانی از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) توزیع می شود.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی حرم مطهر با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، با همکاری خیرین و مردم اجرا خواهد شد.

 

تکیه خاطر نشان کرد: هر بسته معیشتی شامل ۹ قلم کالای مصرفی به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و همراه با این بسته ها، بسته های فرهنگی و تبرکی حرم مطهر هم توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های خیریه این آستان مقدس در مناسبت های مختلف اجرا می شود افزود: خیرین و نیكوكاران می‌توانند با مراجعه به دفتر امور مالی حرم مطهر کمک‌ های نقدی و غیرنقدی خود را به این دفتر تحویل و رسید دریافت کنند یا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۴۸۴۰۴۵۰ نزد بانک انصار واریز و در صورت امکان فیش بانکی را به دفتر امور مالی حرم مطهر تحویل دهند.


 آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1040642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha