مرحله اول واکسیناسیون کرونا پاکبانان شهر رشت آغاز شد

با پیگیری‌های مستمر شهردار رشت، وعده اي ديگر محقق شده و مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت در برابر کرونا ویروس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،  «سیدمحمد احمدی» امروز(یک شنبه، 8 فروردین) در حاشیه آغاز مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت در مرکز بهداشت شماره 6 شهید ابراهیم نژادگفت: بدون شک پاکبانان جزو اقشار زحمت‌کش و خدوم جامعه محسوب می‌شوند که به جهت نوع خدمت خود، بیش‌تر در معرض پسماندهای عفونی و آلوده قرار دارند، اما با تمام این‌ها، لحظه‌ای فعالیت این عزیزان متوقف نشد.

 

شهردار رشت با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون شاهد خدمات بی‌دریغ پاکبانان در سطح شهر رشت بوده‌ایم عنوان کرد: خوشحالم که پیگیری‌هایم جهت در اولویت قرار دادن واکسیناسیون پاکبانان نتیجه داد و در همین جا لازم می‌دانم از مسئولان استانی ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان قدردانی کنم.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مساعدت‌های ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای مرحله نخست  واکسیناسیون، خطر ابتلاء به ویروس کرونا از قشر خدوم پاکبانان رخت ببندد و با گسترده‌تر شدن اجرای این طرح در سطح جامعه، شهروندان نیز بتوانند مجددا به زندگی عادی خود و روزهای خوب برگردند.

 

گفتنی است، مرحله نخست واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت امروز در مرکز بهداشت  شماره 6 شهید ابراهیم‌نژاد واقع در خیابان توحید آغاز  شد.

کد خبر 1041057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha