دیدار نوروزی مدیر خبرگزاری شبستان در مازندران با نماینده ولی فقیه

مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران در آستانه سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و به مناسبت سال نو با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران با همراهی «اکبر قاسم پور» عکاس این رسانه وزین امروز(8فروردین) در آستانه سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و به مناسبت سال نو با حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی»  نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این دیدار ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و قدردانی از خبرگزاری شبستان برای پوشش فعالیت ها و عملکرد دفتر نماینده ولی فقیه در دیارعلویان، گفت: سالی که آغاز و پایانش به دو نیمه شعبان آراسته است، امیدواریم سال ظهور پسر فاطمه مهدی موعود حضرت حجت(عج) باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی»  دربخشی از سخنانش به جایگاه رسانه ها در جامعه امروز و اقبال بخش اعظمی از مردم به بهره مندی از رسانه ها و فضای مجازی افزود: با توجه به قدرت و نفوذی که رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی دارند می توان از قدرت آن ها در ترویج فرهنگ مهدویت استفاده کرد.

 

مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران در این دیدار نوروزی فرارسیدن سال جدید و نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) را به نماینده ولی فقیه در استان تبریک گفت.

 

«سودابه احمدپور ملکشاه» همچنین ضمن تشریح عملکرد خبرگزاری شبستان در حوزه دین و فرهنگ، اظهار کرد: تلاش داریم با معرفی منابع متقن، زمینه اغنای مخاطب در حوزه مسائل دینی به طور خاص در بخش مهدویت را فراهم کنیم.

 

به گزارش شبستان، نماینده ولی فقیه در استان مازندران  همچنین در مصاحبه‌ای اختصاصی به ارائه توضیحاتی در خصوص مهدویت، انتظار، منتظر واقعی و... پرداخت که مشروح این گفتگو متعاقباً ارسال می‌شود.

کد خبر 1041099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha