تمهیدات لازم برای جلوگیری از حضور و تجمع مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها  اندیشیده شود

عکرش گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از حضور و تجمع مردم در بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باید اندیشیده شود و شهرداری‌ها و نیروی انتظامی باید در این راستا با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «عادل عکرش» صبح امروز (دوشنبه ۹ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: برخی تعاونی‌های مسافربری بدون توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی افرادی که تست کرونای آنها مثبت شده را مخفیانه سوار ناوگان حمل و نقل می‌کنند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر افزود: این اقدام تهدید علیه سلامت عمومی و برابر قانون جرم محسوب می‌شود و دستگاه قضایی باید با این تعاونی‌های متخلف برخورد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تالارهای شهرستان برای جلوگیری از مراسم عقد و عروسی تعطیل شده‌اند اما برخی افراد اینگونه مراسم‌های خود را در کافه‌ها و رستوران‌ها برگزار می‌کنند.

 

عکرش ادامه داد: با کافه‌ها و رستوران‌هایی که میزبان جشن تولد و عقد و عروسی می‌شوند با جدیت برخورد خواهد شد و در این زمینه هیچ اغماض و اهمالی صورت نخواهد گرفت.

 

وی در پایان یاد آور شد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از حضور و تجمع مردم در بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باید اندیشیده شود و شهرداری‌ها و نیروی انتظامی باید در این راستا با یکدیگر همکاری کنند.

 

کد خبر 1041247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha