وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان شهرستان چرداول وجود دارد/ تشکیل کارگروه ویژه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی

فتاحی با بیان اینکه کارگروه ویژه نظارتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر صنوف در این شهرستان چرداول تشکیل شده است، گفت: وحدت و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان و مدیران این شهرستان در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مردم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار شهرستان چرداول، امروز(۹ فروردین) در جریان بازدید مدیرکل بازرسی استان ایلام از مراکز حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله در نشستی با حضور مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی، اظهار کرد: شهرستان چرداول دارای ۴۴هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت و ۳ بخش و ۴ شهر است و ورودی استان ایلام به شمار می رود.

 

« الیاس فتاحی» ابراز کرد: بیشترین ترددهای استان با توجه به اینکه  شهرستان چرداول در پیشانی و وردی استان قرار دارد می باشد و بیش از ۶۰ درصد ترددهای استان  از طریق این شهرستان انجام می شود   و نیاز است که توجه ویژه ای به زیرساخت های این شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان صورت گیرد.

 

وی  با اشاره به اینکه  بیش از یکسال است که این شهرستان نیز همانند سایر نقاط کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است، یادآور شد: شیوع کرونا مشکلات زیادی در حوزه های مختلف در این شهرستان ایجاد کرد و در این مدت بیش از ۵۰ فوتی ناشی از کرونا در این شهرستان گزارش شده است و بیش از ۱۷۵۰ نفر در این شهرستان تا کنون  میتلا به کرونا شده اند.

 

فرماندار چرداول تصریح کرد: اقدامات بسیار زیادی در حوزه مبارزه با کرونا و همچنین کمک به آسیب دیدگان از کرونا در قالب کمک های مومنانه انجام شده است و در این مدت از کمک خیرین سطح استان و شهرستان کمک گرفته شده است، در این مدت ۱۰۲ جلسه  ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا  برگزار شده و با هماهنگی همه مسئولان استانی و شهرستانی، اقدامات بسیار خوبی در حزوه تامین، تجهیز مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله انجام شد.

فتاحی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه نظارتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر صنوف در این شهرستان، گفت:  خرید تجهیزات جهت برای بیمارستان شهر سرابله یکی از اقدامات بسیار مناسب بود که جا دارد از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیگیری تجهیز این بیمارستان تقدیر کنم.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته که اوج بستری های و تعداد مبتلایان را در این شهرستان داشتیم نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتری بود که خوشبختانه کمک  و حمایت های لازم صورت گرفت و تجهیزات خوبی به بیمارستان شهرستان اختصاص یافت که البته نواقصی وجود دارد که امید است در آینده ای نزدیک با رایزنی های انجام شده این مشکلات نیز مرتفع شود.

 

فرماندار چرداول ابراز کرد: وحدت، برادری و همدلی بسیار خوبی در سطح شهرستان بین مسولان، مدیران و امام جمعه محترم شهرستان وجود دارد و توانستیم که فعالیت های بسیار خوبی خارج از بحث مقابله با کرونا در سطح شهرستان از جمله برگزاری انتخابات در  اسفندماه سال ۹۸داشته باشیم و  بیشترین مشارکت در سطح استان با ۷۴درصد مشارکت در این شهرستان به ثبت برسد.

 

فتاحی بیان کرد: در سال جاری نیز تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات آتی فراهم شده است و انتظار می رود که با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن همراه با آرامش و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان داشته باشیم و همچنین در راستای تحقق شعار سال نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

وی در پااین با اشاره به سفر بازرس کل استان ایلام به شهرستان چرداول، خاطرنشان کرد: امید است این سفر منشأ خیر و برکت برای شهرستان باشد و کمی و کاستی های که در سطح شهرستان در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد با عنایت مسئولان مربوطه رفع شود.

کد خبر 1041342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha