برگزاری جشن نیمه شعبان در کانون امام حسین تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) منطقه قم تپه تبریز، جشن نیمه شعبان را با حضور اقشار مختلف، نمازگزاران و نوجوانان وجوانان با اجرای برنامه های متنوع برگزارکردند.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز ضمن تبریک ویژه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت حجت مهدی موعود (عج)، اظهار کرد: ویژه برنامه جشن موعود به مناسبت نیمه شعبان،به همت و با مشارکت جوانان کانون فرهنگی هنری و با همکاری بسیج پایگاه،با اجرای برنامه های گوناگون برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: نیمه‌ شعبان روز شکفتن آخرین غنچه بوستان فاطمی، میلاد خجسته پیام آور عدل و داد، مهدی موعود (عج)، است.

سبب کارافزود: به مناسبت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت مراسم جشن باحضور خانواده شهدا،نوجوانان و جوانان منطقه واقشار مختلف مردم به همت فعالان کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه درعصرغیبت، هر یک از ما وظیفه‌ای برعهده داریم که می‌تواند با به انجام رساندن آن زمینه‌ساز ظهورش شود، تاکید کرد: در صورتی که همه ما در انجام این وظایف وحدت داشته باشیم، حضورش را به زودی در میان خود خواهیم داشت.

سبب کار برنامه های فرهنگی، تزیین بیرون و داخل مسجد، پذیرایی از عابران و اهالی محله با چای و شیرینی، مداحی، سخنرانی امام جماعت مسجد، عیدی به جوانان مسجدی را ازجمله برنامه های اجرایی این جشن نامبرد و افزود: به همین مناسبت ۱۰ بسته غذایی تهیه و دراختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

کد خبر 1041399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha