کتاب و کتابخوانی راهکار رهایی  از معضلات جامعه است

نصیری گفت: کتاب و کتابخوانی راهکار رهایی از بسیاری از معضلات جامعه ماست و باید این حوزه مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد نصیری» در بازدید از کتابخانه علامه دهخدا تنها کتابخانه فعال استان قزوین در ایام تعطیلات نوروز  بیان کرد: کتاب و کتابخوانی راهکار رهایی از بسیاری از معضلات جامعه ماست که از این رو نیازمند این هستیم که برای تحقق این امر همه دست به دست یکدیگر دهیم.

 

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: مسئولان می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند و امیدواریم که با حضور در کتابخانه ها، کمک به اجرای برنامه های ترویجی حوزه کتاب و حمایت از فعالان این حوزه بتوانیم گامی اثربخش در این زمینه برداریم.

 

وی عنوان کرد: دانش، خرد، اندیشه ، تفکر و عقلانیت منبع و سرچشمه اش خواندن و مطالعه است بنابراین باید به فرزندان خود خواندن و مطالعه کردن را بیاموزیم.

 

نصیری افزود: مسئولان باید خود را موظف به حمایت از فعالیت های این بخش بدانند و مطمئن باشند که اثرات این اتفاق در سال های آینده خود را در جامعه نشان خواهد داد.

 

وی یادآور شد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که در گیر و دار روزمرگی ها و مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرده است بی مهری نسبت به کتاب این یار مهربان افزایش یافته است که قطع یقین در آینده خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

 

گفتنی است در این بازدید رها نصیری به عنوان اولین مراجعه کننده در سال ۱۴۰۰ به عضویت کتابخانه علامه دهخدا شهر الوند درآمد و ۲ جلد کتاب به عنوان هدیه دریافت و یک جلد کتاب به امانت گرفت.

 

کد خبر 1041685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha