واحد تولید مس کاتدی طارم در استان قزوین افتتاح شد

واحد تولید مس کاتدی صنایع مس طارم توسط رئیس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با بهره برداری از طرح های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پنج استان کشور، معدن مس طارم سفلی بزرگترین معدن مس کاتدی بخش خصوصی در کشور امروز (پنجشنبه ۱۲ فروردین) در استان قزوین، توسط حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

 

مدیرعامل شرکت مس طارم سفلی در مراسم افتتاح این پروژه بیان کرد: پروژه صنعتی معدنی مس طارم در منطقه کمتر توسعه یافته طارم سفلی استان قزوین با ذخیره ۱۴ و ۲ دهم میلیون تن و کارخانه تولید محصول ۱۰ هزار تن در سال است.

 

کرامت الله حسینی افزود: این پروژه در روز مقدس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود و از شما می خواهیم یکی از مشکلات منطقه که نبود جاده ۱۶ کیلومتری است به عنوان هدیه این روز مقدس و افتتاح پروژه با دستور شما احداث شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با ۲۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شده و ۱۰ هزار تن تولید محصول این واحد است که ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم و یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم را به دنبال دارد و زمینه توسعه این پروژه در حال فراهم شدن بوده و برنامه افتتاح همزمان با ایجاد کارخانه های بعدی است.

 

کد خبر 1041959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha