بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی خیبر طبس

مجموعه فرهنگی ورزشی خیبر (گود باستانی) با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌ جنوبی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مجموعه فرهنگی ورزشی خیبر طبس امروز (۱۲ فروردین) با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌ جنوبی و نماینده مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

 

این پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی در سال ۹۶ کلنگ زنی شد و در زمینی به مساحت هزار مترمربع احداث شده است.

 

این گود باستانی با ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

 

همچنین در ادامه با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌ جنوبی، سالن ورزشی روستای جوخواه در شهرستان طبس نیز به بهره برداری رسید.

 

احداث سالن ورزشی روستای جوخواه با هزار و ۴۵۰ مترمربع مساحت از سال ۹۳ در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است که برای اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌ جنوبی در ابتدای جریان حضور در طبس، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به زیارت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) رفتند.

 

گفتنی است؛ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان و معاون این وزارتخانه به شهرستان طبس(طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین)، در مجموع ۱۲ پروژه به مساحت ۵۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع و با هزینه کرد ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

 

از مجموع این پروژه ها، تعداد پنج پروژه سرپوشیده و هفت پروژه روباز هستند. تعداد ۶ پروژه در حوزه روستایی و ۶ پروژه نیز در شهرهای تابعه شهرستان احداث شده اند،  پنج پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

 

وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز (۱۱ فروردین) در سفری دو روزه برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

 

 

کد خبر 1042041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha