آب شرب برخی روستاهای هفتکل تا پایان خرداد انجام می‌شود

سلیمانی دشتکی با اشاره به تصمیم در بررسی وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان گفت: آب شرب برخی روستاها و پروژه های شهرستان هفتکل تا پایان خردادماه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (پنجشنبه ۱۲ فروردین) در پایان نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هفتکل در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پیرو تصمیم در بررسی وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان خوشبختانه امروز موفق شدیم مسائل بیست و چهارمین شهرستان از بیست و هشت شهرستان استان را بررسی کنیم. 

 

استاندار خوزستان افزود: شهرستان هفتگل از جمله شهرستان هایی است که برای بار دوم مشکلات و پروژه های آن بررسی می‌شود که یک بار در مرکز استان و امروز در شهرستان هفتگل مسائل آن را بررسی کردیم. 

 

وی تصریح کرد: عمده مسائلی که داشتند در ارتباط با آب شرب، آب کشاورزی، جاده ها، بیمارستان، ورزش و جوانان، منابع طبیعی بود. 

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: اختلاف میان منابع طبیعی و مالکین سنتی مورد بررسی قرار گرفت و موارد بند به بند مرور شد و خواسته های فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس نیز مطرح شد. 

 

وی ابراز کرد: در ارتباط با زمین ها و عرصه های مورد اختلاف منابع طبیعی و اهالی محلی قرار شد ماده ۵۶ احیا شود و حداکثر ظرف سه ماه آینده جلسات حل اختلاف برگزار شود و تا چند ماه آینده به نتیجه برسند. 

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: در ارتباط با کشاورزی قرار شد در خصوص بندهای خاکی که منابع طبیعی در دست اجرا دارد میزان ذخیره آب این بندها را به جهاد کشاورزی اعلام و جهاد کشاورزی ظرف یک ماه میزان زمین های قابل کشت و آب مورد نیاز را به سازمان آب و برق استان اعلام کند و آب و برق نیز حداکثر ظرف یک و ماه نیم مجوزهای لازم را برای کشت پایین دست این بندهای خاکی صادر کند و جدول زمانی مناسبی برای این کار لحاظ کردیم. 

 

وی عنوان کرد: در ارتباط با جاده ها حدود سه کیلومتر ورودی است و قرار شد اگر قیر تامین شود حداکثر تا پایان خردادماه و اگر تامین قیر با تاخیر همراه بود حداکثر تا مرداد ماه این جاده وصل و به جاده عمومی و دسترسی متصل شود.

  

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در مورد آب شرب برنامه ریزی داشتیم که تا پایان خردادماه آب شرب برخی روستاها و برخی پروژه ها و مجمتع ها در موعد مقرر پروژه ها انجام شود.

  

وی در پایان یاد آور شد: سایر مسائل شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد؛ تاکید من بر این است که مدیران بر قول های خود متعهد باشند و تاریخ های وعده داده شده را حتما پیگیری می‌کنیم که به سرانجام برسد.

 

کد خبر 1042063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha