ایران اسلامی در سایه امنیت، همیشه سربلند بوده است

بهنامجو گفت: مرزبانان و نظامیان با تیز بینی هر چه تمام حافظان نظام و مرزهای کشور اسلامی بوده و ایران اسلامی در سایه امنیت همیشه سربلند بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در منطقه سومار محل استقرار تیپ ۴۰ ارتش، گفت: اکیپ تیپ ۴۰ متحرک استان برای حفاظت از خاک و مرز کشور جهت پیشگیری از  تحرکات تکفیری به این منطقه اعزام شدند و بخشی از مرزها را مدیریت می کنند.

 

استاندار اردبیل با بیان اینکه این اکیپ علاوه بر حفاظت از مرزها در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا هم خوب عمل کرده اند، افزود: با برکت امنیت و آسایش در سایه تلاش شبانه روزی مرزبانان و نظامیان شعار سال و توسعه اقتصادی و فرهنگی در کشور اتفاق می افتد و مسئولان نیز باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پیرو صحبت با فرماندهی شمالغرب کشور نیروهای استان همیشه در صحنه بوده ودر تمام ماموریت ها موفق عمل کرده اند و جا دارد عید نوروز و اعیاد شعبانیه و روز ارتش جمهوری اسلامی را به این جان برکفان و خانواده های صبورشان تبریک و تهنیت عرض کنم.

 

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در آوار برداری زلزله و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در بازسازی خانه های معمولان موفق کرده اند و مسئولان استان کرمانشاه این موضوع را به خوبی تایید می کنند.

 

بهنامجو ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل اولین استانی بود که در بازسازی خانه ها موفق عمل کرده و خانه های خود را تکمیل و تحویل مسئولان استان کرمانشاه داده اند .

 

استاندار اردبیل در ادامه از تلاش نیروهای مسلح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کارکنان صدا و سیما و رسانه ها که همواره در کنار مسئولان هستند تقدیر کرد.

کد خبر 1042202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha