فوت چهار بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در لرستان/ آمار مبتلایان به ۷۷ هزار و ۸۳۹ نفر افزایش یافت

کوشکی با اشاره به ابتلاء ۷۵۴ لرستانی طی ۲۴ ساعت به ویروس کرونا، گفا: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد چهار نفر به دلیلی ابتلا به بیماری کرونا فوت شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مریم کوشکی» امروز در سخنانی اظهار داشت:  هم اکنون 367 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با «بیماری کووید ۱۹» دانشگاه علوم پزشکی لرستان از فوت چهار بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: آمار مبتلایان به 77 هزار و 839 نفر افزایش یافت.

 

وی تصریح کرد: طبق آمار اعلام شده تا 12 فروردین ماه مجموع بیماران کووید۱۹ در استان به 77 هزار و 839 نفر افزایش یافته است.

 

کوشکی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 395 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند، تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس انگلیسی، مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

 

وی افزود: طبق آمار اعلام شده تا 12 فروردین تعداد  260 هزار و874  نمونه از بیماران مشکوک به بیماری کرونا به آزمایشگاه های مرجع ارسال شده است و به تعداد 260 هزار و 874 نمونه جواب داده شده است.

 

کوشکی افزود: از این تعداد 183 هزار و 31 نمونه منفی و تعداد 77 هزار و 839 مورد مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشگی لرستان با اشاره به اینکه 745 مورد از افراد مثبت بیه بیماری کرونا مربوط 24 ساعت بوده است، افزود:  هم اکنون 367 مورد مثبت و مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

کد خبر 1042315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha