همدلی و هم افزایی تنها دلیل درخشش کانون امام علی (ع) در طرح ملی ایران قوی

غیاثی گفت: همدلی و هم افزایی جوانان فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در اجرای برنامه های گسترده فرهنگی، هنری و مذهبی و ثبت در سامانه بچه های مسجد از دلایل مهم درخشش این کانون در طرح ملی ایران قوی سال ۹۹ است.

«طاهره غیاثی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همدلی و هم افزایی جوانان فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در اجرای برنامه های گسترده فرهنگی، هنری و مذهبی و ثبت در سامانه بچه های مسجد از دلایل مهم درخشش این کانون در طرح ملی ایران قوی سال ۹۹ است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: معرفی این کانون به عنوان یکی از کانون های مطرح کشوری باعث شده است تا هم جوانان بیشتری جذب مسجد امام علی (ع) شوند و هم با کار و تلاش گسترده و روحیه بالا برنامه های کانون را به خوبی و در سطح بالایی اجرا کنند.

 

وی بابیان اینکه مساجد، امن ترین مکان برای مصون ماندن نسل امروز از هجمه‌ها و تربیت دینی نونهالان و نوجوانان انقلاب است گفت: با تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد راه حضور گسترده نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی هنری افزایش یافت.

 

غیاثی ابراز کرد: اجرای ویژه برنامه های گسترده کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) باعث شده تا ۷۴۱ نفر از نوجوانان و جوانان عضو فعال این کانون شوند در اجرای این ویژه برنامه ها مشارکت داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: کانون امام علی (ع) شهر گندمان، یکی از کانون های پیشتاز در امر ثبت برنامه ها و فعالیت های خود در سامانه «بچه های مسجد» است.

 

وی، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات به افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا را از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان عنوان کرد.

 

غیاثی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها و ارگان های مربوطه، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

وی، همکاری با کتابخانه های عمومی شهر در برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد را از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان برشمرد.

 

کد خبر 1042411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha