۸۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

ملکی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین سال جاری ۸۰۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عزیزالله ملکی»شنبه(۱۴ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: طرح نوروزی از ۲۶ اسفند آغاز شد و تمامی کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی خدمات بسیار خوب را به هم استانی ها و هموطنان و گردشگران در قالب این طرح ارائه کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۸۰۰ هزار خودرو وارد استان شد، افزود: با توجه به اقدامات بسیار خوبی که در حوزه راه و راهور انجام شد کاهش ۱۹ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروزی را داشتیم.

 

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی همچنین؛ ۵۳۰ گشت خودرویی، موتوری و سواری در حوزه ترافیکی، خدماتی و انتظامی به هم استانی ها و مسافران ارائه شد.

 

ملکی با اشاره به اینکه پنج شهرستان استان گیلان از لحاظ کرونایی وضعیت نارنجی دارند، گفت: از مسافرین و گردشگران خواهشمندیم جهت حفظ سلامتی خود و دیگران استان گیلان را ترک کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بیشترین تردد مسافرین در شهرستان آستارا را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی عملکرد مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی به شهروندان آستارایی و گردشگران نوروزی خوب بود.

کد خبر 1042438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha