توزع ۱۵هزار غذای گرم در میان زلزله زدگان سی سخت/ بازسازی و احداث ۵هزار واحد مسکونی

حجت الاسلام والمسلمین امیری آتشانی از توزیع ۱۵هزار غذای گرم در میان زلزله زدگان سی سخت خبر داد و گفت: قرار است ۲هزار و ۹۰۰ خانه تعمیر و بازسازی و ۲هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی احداث شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی امیری آتشانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: پس از زلزله سی سخت همکاران ما در بنیاد مسکن اقدامات خدمات رسانی و نجات انجام دادند و در کمتر از سه روز ارزیابی ها و برآورد خسارت انجام شد.

 

مسئول امور دفاتر و ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در مصوبه هیئت دولت کمک بلاعوض و احداث ساختمان به زلزله زدگان سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص پیدا کرد.

 

وی با بیان اینکه از سراسر کشور اقدامات جهادی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت در حال انجام است، گفت: قرار شده است تا دو هزار و 900 خانه تعمیر و بازسازی و هزار و 650 واحد مسکونی احداث شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین امیری آتشانی با اشاره به اختصاص 20 میلیون تومان برای اسکان موقت زلزله زدگان سی سخت خاطرنشان کرد: همچنین 15 هزار پرس غذای گرم در قالب فعالیت های جهادی بین زلزله زدگان سی سخت و به صورت روزانه توزیع می شد.

کد خبر 1042593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha