کلاس‌های آموزش قرآن در شهر پیرتاج برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: کلاس‌‍‌های آموزش قرآن کریم در سطح شهر پیرتاج به همت روحانی مستقر این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی، روانخونی و تجوید در سطح شهر پیر تاج و با استقبال قرآن آموزان برگزار شد.

 

وی افزود: این کلاس‌ها با تدریس حجت‌الاسلام قائم پناه از روحانیون مستقر در سطح امامزادگان این شهر برگزار می‌شود و مورد استقبال قرآن‌آموزان شهر پیرتاج قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است، افزود: جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار یادآور شد: توجه به معارف و مفاهیم ارزشمند کتاب آسمانی قرآن، موجب اصلاح جامعه و بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اضافه کرد: توجه به قرآن کریم نباید محدود به قرائت و حفظ شود بلکه باید علاوه بر این جوانان و نوجوانان ما با مفاهیم قرآنی آشنا شده و از تفاسیر قرآنی در راستای معرفت افزایی و بصیرت قرآنی بهره گیرند.

 

وی در پایان به اهمیت فعالیت موسسات قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: موسسات قرآنی باید هر چه بیشتر به آموزش نونهالان در خصوص آموزش قرآنی توجه داشته باشند و سعی کنند زمینه ها را به گونه ای نهادینه در جامعه تعریف کنند.

کد خبر 1042674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha