روحانیون از فضای مجازی برای تبلیغ معارف دینی بهره ببرند

حجت‌الاسلام معظمی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره‌گیری روحانیون و مبلغان دینی از فضای مجازی در راستای تبلیغ معارف دینی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام معظمی روحانی مستقر روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: فعالیت‌های دینی و فرهنگی در فضای مجازی با توجه به شرایط امروز کشور امری اجتناب ناپذیر است و باید از این فرصت برای ماه مبارک رمضان بهره گرفت.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجاهدانه کادر درمانی و پزشکی و گروه‌های جهادی و با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در حوزه تبلیغ دین در این شرایط کشور، اظهار داشت: شیوع این ویروس منحوس در جهان قدرت‌های پوشالی غرب را زمین گیر کرده است و غربی‌ها در این شرایط با مشکلات عظیمی مواجه شده اند و این بحران ناکارآمدی مدعیان فرهنگ غرب را به نمایش گذاشت.

 

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با بهانه‌های مختلف و با تبلیغات دروغین و فریبنده درصدد ضربه زدن به چهره روحانیون و ایجاد شکاف بین مردم و جامعه روحانیون بودند، اما در پی این بحران در کشور حضور پررنگ طلاب جهادی به‌ویژه در تغسیل و تدفین اموات کرونایی این توطئه‌ها را خنثی و حتی باعث مستحکم‌تر شدن پیوند مردم با روحانیون شد.

 

روحانی مستقر شهرستان دهگلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت اهمیت فعالیت‌های تبلیغی و دینی در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: با شیوع این ویروس در کشور اکثر اجتماعات دینی و مذهبی در کشور تعطیل شد و در برخی موارد هم بنا به رعایت پروتکل‌های ستاد ملی پیشگیری از این بیماری انجام شد که در این شرایط باید از ظرفیت‌های فضای مجازی در حوزه تبلیغ دین و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی استفاده کرد.

کد خبر 1042899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha