انتخابات پرشور و با حضور حداکثری  باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی است

جمالی انتخابات پرشور و با حضور حداکثری را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و گفت: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۱۶ فروردین) در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای دقیق قانون و مقررات و رعایت دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتماد عمومی مردم خواهد شد.

 

وی رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان را امری مهم و اساسی خواند و ادامه داد: همه اعضای ستاد انتخابات استان و همه مجریان و دست اندرکاران بدون هیچ گونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم پاسداری و صیانت کنند.

 

جمالی حضور حداکثری و گسترد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم دانست و گفت: تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باشد.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد انتخابات پرشور و با حضور حداکثری را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.

 

وی یادآور شد: تامین همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و در این زمینه هیچ موانع و مشکلی نخواهد بود.

 

گفتنی است در این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده براساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور و راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر و پرشورتر برگزاری انتخابات در استان را ارائه دادند.

کد خبر 1043123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha