استخدام ۴۱۰ فرزند شهید و ایثارگر کردستانی

رئیس بنیاد شهید کشور از استخدام و بکارگیری ۴۱۰ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سعید اوحدی (17 فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی از اهداف سفرش به این استان استخدام و اشتغالزایی برای جامعه ایثارگری در استان‌ است که براین اساس در استان کردستان تمامی فرزندان شاهد را استخدام دولت خواهیم کرد و پنج‌شنبه هفته جاری سازمان سنجش دفترچه آزمون استخدامی را منتشر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در استان کردستان ۴۱۰ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام خواهند شد، بیان کرد: دلیل برگزاری آزمون رقابت بین فرزندان شهید است زیرا همه فرزندان شهید استخدام خواهند شد و هیچکس در آزمون رد نخواهد شد.

 

وی اعلام کرد: ۵۹۰ هزار خانواده شهدا و یک میلیون و ۷۲۰ هزار نفری جامعه ایثارگری را زیرپوشش بیمه تکمیلی دی قرار داده‌ایم و بیمه دی حداکثر تا ۴۸ ساعت هزینه‌های درمانی خانواده شهدا و ایثارگران در مراجعه به مراکز درمانی را به جامعه هدف ایثارگری پرداخت خواهد کرد.

 

رئیس بنیاد شهید کشور افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ با پشتیبانی مجلس و دولت بسیار خوب بسته شده است.

 

اوحدی اضافه کرد: 75 هزار مورد زمین در کشور برای ساخت واحدهای مسکن آماده شده که کار ساخت در ۲۰ هزار زمین انجام شده و ۵۰ هزار مورد هنوز ساخت انجام نشده است.

 

سعید اوحدی  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور صبح امروز(17 فروردین ماه) به محض ورود به سنندج در مراسم غباررویی گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدای استان کردستان ادای احترام کرد.

کد خبر 1043309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha