رئیس جدید شبکه دامپزشکی نهبندان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی «محسن آهنی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی نهبندان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجنمد، «مجید بیکی» امروز (17 فروردین) در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان نهبندان اظهار کرد: برای رسیدن به یکسری اهداف نیاز به یک دوران مدیریتی داریم اما برای اثرگذاری راهبرد و اثری که بر جا می گذاریم در آینده مردم از آن بهره مند خواهند شد.


فرماندار نهبندان با بیان اینکه شبکه دامپزشکی یکی از مجموعه های تخصصی است که همیشه باید در حالت آماده باش برای پیشگیری از بیماری ها باشد، تصریح کرد: دامپزشکی با سلامت غذایی انسان سر و کار دارد که باید پیشگیری را مقدم بر درمان بداند.


بیکی با بیان اینکه سال 99 با توجه به نارضایتی ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی کار مدیریت را دشوار کرد، گفت: اما کار جهادی، برنامه ریزی، انسجام و وحدت باید سرلوحه کار مدیریتی باشد، همچنین دغدغه مدیریتی و خدمت وظیفه مدیران است.


وی بر آموزش دامداران در شبکه دامپزشکی تأکید کرد و ادامه داد: شبکه دامپزشکی باید بر اساس سیاست های کلی کشور و استان حرکت کند.


فرماندار نهبندان با بیان اینکه تخصیص ها و اعتبارات کاهشی بوده است، گفت: اعتبارت سال 99 نسبت به 98 کاهش داشته، اما سعی شده بر اساس پروژه ها و اهداف دستگاه اعتبارات توزیع شود تا مردم راضی باشند. 


بیکی با بیان اینکه شهرستان نهبندان 8.6 درصد اعتبارات استان را دریافت می کند، گفت: امیدواریم شبکه دامپزشکی با توجه به تاکیدات رهبری شهرستان نهبندان را در بخش اعتبارات ویژه ببیند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی برگزار شد، از زحمات «محمد راه‌انجام» قدردانی و «محسن آهنی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی منصوب شد.

  

کد خبر 1043359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha