آغاز اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی کرونایی در شیروان

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان شیروان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا، اجرای محدودیت های مربوط به این وضعیت در شیروان آغاز شد.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: متاسفانه عادی انگاری، تعطیلات نوروزی، دید و بازدیدها و سفرها تاثیر خود را نشان داد و شیروان در جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، به همراه بجنورد و اسفراین جزو شهرهای با وضعیت نارنجی یعنی وضعیت پرخطر قرار گرفت.

 

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه با توجه به این وضعیت، محدودیت های ابلاغی ستاد ملی کرونا، در شهرستان اجرا خواهد شد، بیان کرد:  از مردم عزیز شهرستان خواهش می کنیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

 

ذوالفقاری با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا سیر صعودی داشته است، عنوان کرد: وضعیت کنونی نیز بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت کافی پروتکل ها، وارد وضعیت قرمز خواهیم شد.

 

مسئول ستاد مقابله با کرونای شهرستان شیروان با بیان اینکه در وضعیت نارنجی، گروه های شغلی ۳ و ۴ تعطیل بوده و حضور کارکنان ادارات نیز طبق دستورالعمل ابلاغی کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: فعالیت های حضوری آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این وضعیت محدود است.

 

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک شیروان به سایر شهرستان ها و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شیروان ممنوع است و مشمول جریمه خواهد بود.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1043549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha