اجرای برنامه‌های ماه رمضان نیازمند ارائه پیشنهادات و برنامه‌ریزی‌های مناسب است

حجت‌الاسلام سادات گفت: اجرای برنامه‌های ماه رمضان نیازمند ارائه پیشنهادات و برنامه‌ریزی‌های مناسب است و از پیشنهادات همه مدیران و مسئولان استان در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ایام مناسبتی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز پنج شنبه (19 فروردین ماه) در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی کردستان اظهار کرد: رمضان ماه ضافت الهی است و برای پیشبرد برنامه‌های این ایام از پیشنهادات همه مدیران و مسئولان استان استفاده می‌شود.

 

وی با اشاره به مناسبات ملی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد: برنامه‌های مناسبتی ویژه وفات حضت خدیجه(س)، لیالی قدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع)، عید فطر و روز قدس در ایام ماه رمضان باید با برنامه‌ریزی منسجم انجام شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پرداخت و اعلام کرد: انتخابات امسال به دلیل اهمیتی که دارد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

 

حجت‌الاسلام سادات بیان کرد: دشمنان چشم طمع به سوی این کشور دارند و درصدد ایجاد تفرقه بین مردم هستند اما باید با فراهم کردن زمینه حضور مردم در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمن را فراهم کرد.

 

وی با اشاره بر لزوم تحقق شعار سال اعلام کرد: نباید تنها به نصب بروشور و پلاکارد برای تحقق شعار سال اکتفا کرد بلکه باید برنامه‌های متعددی در این راستا اتخاذ شود و منوایت مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال استفاده شود.

کد خبر 1044040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha