فعالیت های جهادی از دستاوردهای موفق انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فعالیت های جهادی از دستاوردهای موفق انقلاب اسلامی است، گفت: رفع مشکلات محرومین در فعالیت های نیروهای جهادی بروز و ظهور می کند. این بدان معنی است که انقلاب اسلامی به معاش در کنار معاد توجه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(19فروردین) در دیدار با گروه جهادی شهدای مدافع حرم استان مازندران که درصدد احداث و تکمیل ۴ پروژه ساختمانی در روستای همت آباد هستند، اظهار کرد: تن ما با بهار طبیعت نشاط پیدا می کند، قلب و روح و جان ما با وجود نازنین امام زمان (عج) ربیع الانام سبز می شود و رشد پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش رو داریم، افزود: ماه رمضان هم بهار قرآن است تقارن بهار طبیعت، بهار بشریت و بهار قرآن را به فال نیک می گیریم. باید از این فرصت بهاران در بهاران برای افزایش عبودیت و تقوا پیشه گی بهره گرفته شود.

 

وی ضمن تحسین اقدامات جهادی گروه جهادی شهدای مدافع حرم استان مازندران گفت: در شروع چنین سالی ما با گروه های جهادی که با عشق دارند یکی از زیباترین عبادت ها در حوزه خدمت به خلق و مستضعفان را رقم می زنند، دیدار داریم و قدردان این توجه جوانان این مرزبوم به رفع مشکلات محرومین هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه یکی از بهترین آرمان های انقلاب اسلامی همان رفع نیاز مستضعفین در فعالیت این جوانان درحال ظهور و بروز است، افزود: انقلاب ما برای حمایت از مستضعفان است، و به معاش در کنار معاد توجه می کند.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای جهاد است؛  فرزندان این آب و خاک یک وقتی در بوکمال با تروریست ها و یک زمانی در سرپل ذهاب و سی سخت برای حمایت از زلزله زدگان نقش آفرینی می کنند، یک وقتی هم اینجا برای ساخت و ساز خانه های خانواده های محروم برخط می شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: هنر انقلاب به راه انداختن گروه های جهادی است. این نفوذ انقلاب در اعماق و جان هاست،  در کجا سراغ دارید کسی بدون هیچ چشم داشتی کار کند اما در این کشور جوانان ااز اقشار مختلف می آیند از نظر مادی بدون دریافت حق الزحمه کار می کنند و در مقابل از نظر معنوی بالاترین مزد را می گیرند این همان روحیه سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم است.

 

خطیب جمعه ساری اذعان کرد: این روحیه جهادی و عشق به ایثار و خدمت برای استکبار قابل قبول و تحمل نیست.

وی اظهار کرد: مشکلات موجود در مملکت معلول روحیات ناکارآمد، بی عرضه و اشرافی است که هنری برای مدیریت مسایل ندارند، ضعف ها برای آنهاست و قوت برای گروهای جهادی است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به اعضای گروه جهادی شهدای مدافع حرم استان مازندران گفت: این روحیه ها را حفظ کنید، آن نیات خدایی که این روحیات را فعال نگه می دارد را حفظ کنید.

کد خبر 1044087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha