ششمین جشنواره فرهنگی رمضان در زنجان مجازی برگزار می شود

به گفته احمدخانی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود، ششمین جشنواره فرهنگی رمضان در استان زنجان در فضای مجازی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، ششمین جشنواره رمضان در این استان مجازی اجرا می شود.

 

محمدربیع احمدخانی هدف از  این جشنواره را تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان و همچنین در جهت حمایت از پویش در خانه بمانیم عنوان کرد و افزود: مشارکت جمعی برای فاصله گذاری اجتماعی، ترویج در خانه ماندن، تقدیر از کادر پزشکی درمانی و خدماتی، خاطرات ماه رمضان، رزمایش همدلی مهربانی از موضوعات این جشنواره هنری و مردمی است.

 

به گفته وی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، به همراه سخنرانی، تقدیر از چهره‌های برتر قرآنی استان، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه علمی و تخصصی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم نهج‌البلاغه، برگزاری شب‌های شعر رمضان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.

 

احمدخانی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی رمضان در همه شهرستان های استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم در بستر فضای مجازی شاهد مشارکت تعداد بیشتری از علاقه‌مندان در این جشنواره باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری مسابقه دعاهایی از رمضان، محافل قرآنی، شب شعر رمضان، جلسات تدبر در قرآن کریم، مسابقات قرآن و نهجالبلاغه، نمایشگاه‌های هنری مجازی، برگزاری نشست‌های ادبی با محوریت قصص قرآنی، طرح قرآن بخوانید و جایزه بگیرید از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت مجازی و در قالب جشنواره رمضان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1044173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha